att sova är en konst

Tidiga mornar visar en annan del av världen. Jag brukar sova ut på morgonen för jag är länge vaken på kvällen/natten. Nu har jag i några veckor vaknat tidigt (mellan fyra-sju)och trots att det är lite jobbigt att stiga upp så blir dagen så mycket meeer än vanligt. Jag är mycket mer effektiv nu än när jag vaknar vid nio.

Det tråkiga är att jag är sååååå dålig på att sova. Har väldigt svårt att somna och vaknar många gånger under natten. Detta är ju inte hälsosamt. Min mormor, mamma och pappa har samma problem. Att sova bra är svårt och helt omöjligt för oss. :(
Nog har vi försökt med allt möjligt och omöjligt men men... insomningstabletten är vår vän...

Var glad om du sover bra! 

Nu har många börjat reagera över att inbjudningskorten inte kommit. De säger:

1: Jag kommer och gör dom med dig (KOM DÅ!)
2: Har ni skjutit upp brölloppet? (NEJ, MEN VI KANSKE BORDE?)
3: Ska ni verkligen sms:a inbjudan? (VARFÖR INTE?)
4: Skicka hit dom, jag skriver, hittar adresser och skickar (MEN VILL JU VARA MED)
5: Jag sponsrar frimärkena (OH, HÄRLIGT!!!)
6. Mallen är ju klar, kom igen för fan! (JO JO)
6: o min LOVE säger att vi kan göra tillsammans (men jag säger att nog hinner vi?!)

Tack alla härliga! MEN de står fortfarande på bordet, vackra och lite ledsna.
VILL egentligen göra dom och skicka men jag får inte gjort det själv, PATETISKT!

Varför får man inte gjort det som man egentligen vill? FÖR jag VILL göra korten!!! DET ÄR MYSKO!
Imån ska jag prova klänningen! Jippii! Jag tror att jag gör korten imån kväll efter klänningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0