sexigt


Vissa yrken är sexigare än andra. Har jag rätt om jag hävdar att kvinnorna imponeras av krävande yrken/jobb men att männen kan känna sig osäkra om kvinnan har ett mer uppskattat jobb? Om mannen har taskig självkänsla så kan det vara så! Men en stark man stöttar och finns för sin kvinna. HEJA starka män!

Sexiga yrken:

BRANDMAN- han räddar och är hjälte, ah!
LÄKARE - kan kroppen...
SNICKARE - kreativ med duktiga händer
BYGGARBETARE - manliga tag och krafter
CHEF - makt är mäktigt
ARKITEKT- intelligent o skapande

Jag har alltid önskat att min LOVE är arkitekt så att han kan flytta med sitt jobb/ritningar mm.
OCH att det är något alldeles extra intressant och sexigt över denna intelligenta varelse OCH det är sant!!!

Min Love är arkitekt o när jag släcker ljuset så säger han att han ritar mig så han ser mig i mörker oxå o att Hans  händer kan mig utantill...

Han är LYCKA för mig, men det hade han varit fast han vore brevbärare oxå :)





Min mumsiga, manliga man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0