ny vän

Hej alla härliga!

Har haft sååååå mycket så jag har inte hunnit hit men nu!
Min tid har gått till:

JOBB
Har åkt bastuflotte med kära vänner
JOBB 
Teater träning
JOBB
och
Har tagit hand om en hare som blivit övergiven av sin mamma

En liten liten nyfödd harunge som desperat började följa efter oss. Vad gör man? Sen ville en hund mumsa upp den så vi var TVUGNA att rädda den. Den ÄLSKAR att vara i famnen... 

Jag har fått hjälp med korten och nu fattas bara frimärken!

Har en pirrig känsla som vibrerar i hjärtat av spänning. Ska alltså gifta mig, WOW det är sant, helt sant. SVÅRT att förstå. Har ju haft denna dröm sen liten så den känns STOOR , som jag men på ett positivt sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0