SMASKIG SOL FRUKOST

Alla kan lära sig och bli ännu klokare, så även min blivande manliga man. Han är lyhörd och uppmärksam vilket resulterar i att jag blir en bättre KVINNA. Jag tror att om kvinnan mår bra så mår även mannen bättre! Det är ganska lätt att glädja kvinnor. Om vi får kärlek bevisat på härliga sätt från någon som vi älskar så känner vi lycka och VI BLIR härligare kvinnor!

HAN vill äta gröt på morgonen för att det är:

1: Bra för magen
2: "Rensar" tarmarna
3: Ger mättnad länge
4: Lätt att förgylla med god soppa
5: Enkelt, snabbt och billigt

SÅ jag ska börja äta gröt på morgonen.
Här min efterlängtade JORDgubbs frukost: (OBSERVERA VITAMINTABLETTEN:)


Underbart, förutom gröten, det är ju inte gott men jo, jo såååå bra på alla sätt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0