såå fiin

Mitt i natten smög vi helt nakna ner till älven och badade i flera timmar. Jag, Josse och min blivande man. Vi bastade oxå.  Vi laddar liksom för det kommande brölloppet. Josse är värdinna på festen. Det kommer ju många fina killar till brölloppet och Josse ville hitta en frisyr som får killarna att tända. Hon kämpade med att hitta denna frisyr och nu finns det ingen karl som går säker. Se så fint den kommer fram i nattens solsken.


En anonym tofsvipa kanske inspirerade till frisyren?  

Kommentarer
Postat av: Josse

Herre gud! Du får inte avslöja alla mina skönhetsknep :D

2010-07-31 @ 15:35:15
Postat av: uta

Stava rätt till BRÖLLOP om du nu ska gifta dig!!!

2012-02-14 @ 13:37:04
Postat av: lovenna

sorry "uta" men när man ska gifta sig så är man helt snurrig av kärlek och det viktigaste är inte att få bokstäverna i rätt ordning eller rätt stavade, vilket det aldrig är för mig, budskapet går före rättstavning :)

2012-02-14 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0