romantisk dröm

Ikväll ska jag prova min blivande LYCKO klänning. Nu känns det som att det är verkligt. JAG SKA GIFTA MIG!!!

 Sen liten flicka har drömmen om att prinsen kommer och vi gifter oss vackert, levt med mig.  Det har varit min romantiska dröm sen jag gifte bort min Barbie med sin Ken MÅNGA, MÅNGA GÅNGER!

Nu får jag min egen Ken :)

Blir tårögd när jag börjar inse att jag får uppleva min dröm, se min mest romantiska dröm bli sann.

Min syster TARJA skulle ha varit så glad för min skull. Hon skulle ha fixat med allt möjligt. Hon skulle varit med i varje händelse. Hon skulle ha styrt över vilken musik som passar, och dansat mest och bäst, hon skulle ha sett till att jag drack vatten, att min mascara inte rann och att alla hade det bra...

En tomhet och tårar för saknaden varje dag, minut, sekund och stund

Kan hon vara med från himlen?

Kommentarer
Postat av: sofia

hon är alltid med !! <33

2010-07-08 @ 22:00:35
URL: http://suffen.blogg.se/
Postat av: Bruttan

Självklart är hon med dig och styr upp dig!! Kram

2010-07-10 @ 00:22:10
Postat av: LOVENNA

TACK NI FINA!

2010-07-12 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0