Nu!!!

Hindersprövning, det behöver man för att få gifta sig. Där lovade vi att vi inte är syskon osv...
NU har den kommit. Öppnade brevet sakta och lyckan bultade i hjärtat. När jag lästa den högt så kramades vi och bubblade av kärlek för nu FÅR vi gifta oss, lagligt! Oh, det blev så verkligt nu!

Längtar efter att få samla mina människor med HANS. Det blir MYS fest i KÄRLEKENS MAGISKA VÄRLD!
                                      LÄNGTAR o lever i pirrig stämmning MEN
Är NERVÖS för möhippan, huijja dom håller på med något. Jag ska rymma till Ryssland, ha! Prova hitta mig där!


Kommentarer
Postat av: Katriina

Kyllä saatki olla ihan koko rahan eestä minuaki jännittää vaikka en olekhaan pääroolissa, Fattas bara jag är också nervös, fast det är ju du som är i huvudrollen. :)

2010-07-23 @ 09:49:36
Postat av: Mie

Joo, huh hiki tullee!!! Hyvä hiki!

2010-07-23 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0