nervööööös

Är som ett barn inför julafton angående möhippan! Är konstant nervös och kollar vad folk gör och försöker få fram information men det går inte. Huh, det är så spännande!! Härligt spännande!!!  Är ju mest orolig över att jag inte är hemma när dom kommer. Vilka dom? Om man läser denna blogg som min kära fest värdinna har så verkar det bara bli vi två:
http://josseibyn.blogspot.com/


MEN hoppas ju på att fler kommer för jag har så härliga vänner och önskar verkligen  få spendera tid med dom! Hoppas på dans och god mat men jag är med på ALLT och längtar att få skratta tillsammans med dem, eller Josse då om det bara blir vi två :) 

Jag hoppas att jag är hemma så jag får vara med på möhippan, om det blir hippa! Vet inte om det blir men det är LYCKA om det blir! Hoppas!!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Du och jag Anne! Det kommer att bli jätteroligt, jag lovar. Vi ska äta hela dagen...

2010-08-01 @ 14:42:38
Postat av: moi

Ok, nu känns det lite bättre. Mat tröstar när vännerna sviker ;)

2010-08-01 @ 21:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0