kilo kriget

Vi lottade ut över 10 kg korv igår på marknaden. Folk blev så glada över att få 3 meter korv med sig hem. En annorlunda vinst!

Brölloppet närmar sig och det pirrar lite här och där. Borde banta men jag har ju accepterat att jag ser ut så här. Ändå vore det ju så kul och få stängt byxknappen, utan att det väller över något!
 Det är konstigt vad kläderna krymper i tvätten nuförtiden!

Det är nog ett evigt krigande mot kilona. OCH som det verkar så vinner dom över mig. Kilona har tagit över min kropp och vägrar släppa ett hekto ifrån sig. Alla dessa extra kilon som invaderat min kropp, jag skulle vilja bli av med dom men oftast låtsas jag inte om dom. MEN om jag provar kläder så är dom där så tydligt. Synd att man inte kan skrämma iväg dom! Eller ge till någon av smalisarna!

Jobbigt med smala människor! Dom gör mig avundsjuk och det är inge fint att vara det. Hoppas dom har fula fötter eller hängbröst! Eller i alla fall gula tänder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0