hoppet tillbaka

Nu har många reagerat att det är DAGS att fixa färdigt inbjudningskorten så imån kväll kommer några änglar och hjälper mig. Nu känns det som att det kan bli fler på brölloppet än jag o min LOVE :)

Min underbara sömmerska kallar min LOVE för MATADOR :)

Imorgon är det oxå dax för att prova mallen av klänningen. Hon gör den först i lakan så allt blir rätt. Klok kvinna! Är så glad över att HON gör min lyckoklänning!

Har ju accepterat att jag inte blir den där slanka och läckra bruden. Det är ok att se ut som en boll!
My name is boll, Bollbrud!

O på torsdag ska jag o Josse hitta skor till brölloppet. JIPPII, ångesten börjar släppa. Lösningarna ramlar in.
Jag ska hitta fiiina skor och gå och hoppa in dom ordentligt!
Josse är singel ännu men hon tror på kärleken. Hon försöker visa sig på olika ställen så att chansen ökar att kärleken hittar henne :)


Svårt att hitta rätt mall! Få se imorgon hur min mall ser ut! SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: Josse

JAAAA!!! Vad roligt vi ska ha :D ÄMMÄ!!!

2010-07-06 @ 19:25:55
Postat av: Madeleine

Grattis till kärleken Anne! :D Skit i vikten, det finns bättre saker att fokusera på som till exempel alla andra bröllopsförberedelser. Mycket roligare att ägna sin energi åt något vettigt ;)



och så länge man är lycklig är man alltid vacker (:

2010-07-11 @ 01:21:05
URL: http://lmi.blogg.se/
Postat av: lovenna

Tack fina!

2010-07-12 @ 13:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0