HÅRFINT

Ikväll har vi hår-dejt. Jag har sån TUR att två kära väninnor är frisörer!
NU ska dom slå sina kloka och snygga huvuden ihop och planera min frissa. Bröllopsfrissa!

WOW det känns spännande! Det kan bli vad som helst. Egentligen kan det bli tre olika frissor:

Hujja frisyr =  HÄR KOMMER TANTEN MED TROLL FRISYR!
Ok frisyr = DET ÄR HELT OK, MEN DET ÄR KOSSORNAS FRISYRER OXÅ!
WOW frisyr = JIPPII VAD LÄCKERT! ÄR DET VERKLIGEN JAG?

Jag hoppas och tror på WOW frisyr för dessa brudar ÄR duktiga!!! PROFFS! Problemet är jag... för jag ska säga till dom att:

Jag vill ha lite fast håret men inte helt, lite stort men inte för stort. Vackert men inte tantigt.
Jag vill se ut som en prinsessa! Ja, ja det kommer att ta TID men Kör på och väck mig när ni är klara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0