sol frukost

Blev väckt till en solig utefrukost. HAN hade ätit gröt innan. (Alla nyttiga männsikor äter gröt på morgonen)
Här försöker han fixa fin frukost för mig med kex, te, äpple och energidricka. Tyckte att det var en lite mesig frukost bricka men han menade att:

1: Vatten är bra att börja med
2: Digestive innehåller fibrer=bra
3: Äpple är nyttigt
4: Energidrickan var bara för att jag VILL ha det (INGET VETTIGT ALLS men han ville glädja mig och lyckades) 
5: Kaffe för att de liksom hör till...

Jag sa att det var fint men nästa gång kan han tänka på att:

1: Jag saknade bacon och ägg
2: Vaniljchoklad istället för kaffe, tack!
3: Någon god macka vore fint
4: Var var osten?
5: Youhourt är ju gott 
6: JAG GÖR LUNCH för din matfantasi var snäv idag
7: DU är det smarrigaste i hela frukosten!
8: Jag ÄLSKAR jordgubbar!!!
9: Försök bättre imorgon!


Lite fattig frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0