bästisar

Det är viKtiGT att ta det lugnt om kroppen ber om det. Ofta kör jag på så fort att jag missar signalerna. Om en bil behöver service så är det självklart att serva den. Om det blinkar "slut på olja" så fyller man på MEN om ens egna krafter blinkar "ta det lungt" då låtsas jag oftast inte om det.
Hundar är underbara och kloka. De kan konsten att ta det lugnt och innan de stiger upp så sträcker de på sig för att liksom starta kroppen.

När jag stiger upp före fem på morgonen (YTTERST SÄLLAN) så går benen automatiskt och allt sker automatiskt men jag vaknar egentligen inte före åtta :)

Här en bild på min systers älskade Cilla (som är en del av vår familj) och lilla Ralli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0