NHL

Jobbade på skola i Övertorneå under många år och det var ju kul och jobbigt. Kul för att eleverna var helt underbara och kollegorna helt ok MEN jag har blivit mobbad av min lärare Anna Sipola under hela mellanstadie- tiden så det gjorde ont att vistas i lokalen där jag under 3 år mått skit och blivit nertryckt.

Som vuxen var jag mer irriterad på hennes dåvarande kollega Lena som bara såg på men inte vågade göra något. Hon var lika skyldig eftersom hon var vuxen och inte hjälpte oss hjälplösa barn. Vissa var tvugna och byta skola pga fröken Anna... TUNG TID!

Skulle vilja skriva ett brev till henne och klargöra hur mångas liv hon förstört, bromsat och skadat. Mer om det en annan gång. Jag har ju blivit vuxen, mår bra och är lycklig så jag har återhämtat mig!

En av mina SÖTA elever från Övertorneå tiden heter Linus Omark. Han var gullig och snäll redan då MEN han var inte intresserat av att plugga. Han hade andra planer.  Nu spelar han för NHL där borta i stora världen, tjänar STORA pengar och lever sin DRÖM!

SÅKLART jag känner att jag har bidragit till hans framgångs saga ;)



Linus Omark 2010, en kille i sitt livs bästa form! När ska jag uppnå en bra form? Julmaten närmar sig! Formen kommer att förändras till STÖRRE! Katastrof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0