Min pappa

Min LOVE friade på det fina sättet genom att kolla med mig om jag skulle vara intresse JAAA det råkade jag ju vara!

Sen satte han sig brevid min pappa och förklarade att han skulle vilja dela sitt liv med mig, att han skulle alltid finnas för mig i alla lägen och undrade därför att om han skulle få gifta sig med pappas dotter. ..

Pappa fick tårar i ögonen och sa:
Det finns ingen annan jag hade velat att hon skulle gifta sig med. Du är inte alls så tokigt val. Jag hade också valt dig åt henne, tack för att du valde henne. Du får oss på köpet, om det går bra.

Då grät min LOVE och den stunden skapade varma band som kramar fram vackra minnen.

Min pappa är jätte sjuk, så sjuk att det gör ont att tänka på det... ÄNDÅ är han alltid glad, han är vår sol!
Han har lärt mig att allt kunde vara värre och det är ju sant!

Jag har aldrig varit på dagis utan vuxit upp med en hemma pappa när mamma jobbat. Pappa var hemma för att han var med i två enorma trafik olyckor vilket gjorde att han hamnade i koma lääänge. Efter det har han fått hjärtattacker, stroke, cancer, diabetes, högt blodtryck YOU NAME IT! Ändå är han ALLTID glad! Han är en sol!

Såklart jag hade drömt om att min älskade pappa skulle leda mig fram till altaret men eftersom han knappt kan stå eller gå så vågade jag inte hoppas för mycket. Dagen kom... Min lyckodag kom och jag sa åt pappa att det är helt ok om min LOVE möter mig i början av gången, vi kan bara stå här tillsammans. Han skadade på huvudet.
Han hade laddat för det här och sa:

PAPPA- Nu ska vi gå, det kan ta lite tid men vi har väl inte bråttom?
JAG- Nej, vi har inte bråttom

och så gick vi... ända fram





JAG FÅR TÅRAR AV DENNA BILD, LYCKO TÅRAR. DETTA VAR EN AV HÖJDPUNKTERNA I MITT LIV. TACK ÄLSKADE PAPPA!

Kommentarer
Postat av: lea h

du milde vad vackert. fick en jultår att komma

God jul!

2010-12-23 @ 10:08:58
Postat av: leah

du milde så fint. god jul kram

2010-12-23 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0