Min baby

Ralli är ju min babys.
Han är liten (och förblir), han äter minilite (men är mycket kräsen) och han är ALLTID så glad. Han har ett härligt och lyckligt sinne! HAN GÖR FOLK GLADA! VILKEN GÅVA!

HELT underbar MEN MEN MEN när vi lämnar hemmet så försvinner ALL hyfs!
Han blir en VILDE!
Han kan inte gå fint i koppel. MITT fel! Han blir överglad och ÖVER entusiastisk över ALLT och ALLA, ALLTID!!!

VILL ju lära honom lydnad och har honom lös ibland MEN det kan vara SÅÅÅ pinsamt för han kan liksom INTE  behärska sig och OM han är lös så försvinner hans hörsel helt. Han hör inget, glömmer mig och kör sitt eget rejs. 

HUR SKA JAG DÅ KUNNA LÄRA HONOM LYDNAD???

ETT FALL FÖR HUND PROFFS! CEASAR, HUNDTALAREN, KOM TILL OSS!
RALLI ÄR OMÖJLIG!!!




MEN JAG ÄLSKAR RALLI!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint!

2010-12-03 @ 11:53:13
Postat av: Anonym

mmm mysiga ni

2010-12-12 @ 18:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0