Lucia

Lucia dags. Mysigt och vackert tycker jag. Allra bäst om Lucia tåget kan sjunga oxå! Detta tåg på bilden blev tränade av en MYCKET duktig och musikalisk musiklärare och då låter det ju fint!

En fin tradition! Helgen har passerat. Det har varit mycket action, har hållt igång för att slippa tänka på det godaste som finns! CHOKLAAAAD! Slog ju vad om att böta 500 spänn om jag äter före jul! Smart? NEJ bara jobbigt!

Om det gick skulle jag leva på BARA choklad! SERIÖST! Vilken njutning!
Imorgon blir det julbord. HUH va gott men stackars magen kommer ju att explodera av glädje :)



Ljus och värme, det är ju tanken. Vackert!
Jag har oxå varit LUCIA för 20 år och kilo sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0