Glada miner

MINA NYÅRSLÖFTEN:

1: Jag ska prioritera mera!

2: Jag ska se mig utifrån och andra innifrån
(LÅTER kanske mysko men det är fint och ger en rättvisare bild)

3: Jag ska umgås med människor som ger istället för tömmer energi

4: Jag ska vara tydligare med vad jag vill och jobba ditåt

5: Jag ska bli klokare HA HA! Jo man kan ju hoppas!

Ett av målen är att:

Få våra hundar att lyda lite, DET är bättre än att inte lyda alls, som nu!

SÅ jag ska satsa på att träna mina gullisar! FATTAR ju att det är MITT fel att DOM OCH JAG GÖR som dom vill!

SUGEN PÅ ATT SUMERA ÅRET SOM MÅNGA ANDRA MEN DET FÅR BLI EN ANNAN GÅNG.
NU TÄNKER JAG FRAMÅT!

VI KOMMER ATT HA ETT VÄLDIGT SPECIELL NYÅRS FIRANDE. VI SKA STÄDA HELA HEMMET!
FATTA VAD SKÖNT DET BLIR NÄR DET ÄR KLART ÅR 2137 !

Så här glada miner vill jag möta, dela och leva:


ÖNSKAR DIG DET BÄSTA ÅRET I VÄRLDEN! SES NÄSTA ÅR!
(SORRY FÖR AFFISCHEN DÄR BAK! DET ÄR JAG FÖRRA SOMMAREN;)

Kommentarer
Postat av: Kati

Detta är inte hemma hos dig Så kvinnan på aff är jag ;););)

2011-01-03 @ 11:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0