Fest prissar o glasögon

Juldagen är vår kusinträff då många galningar samlas och spelar, äter, bastar och kanske festar lite. Här en bild från efterfesten och jag har egentligen inga glasögon. På krogen kom en kvinna fram och sa att här får du glasögon. Jag fattade inget och frågade om jag spillt något eller liknande? Nej, skrattade hon och sa att här ta dom.

Jag behövde alltså inte gå via optiker utan fick dom direkt på dansgolvet? Mysko! Jag hade på dom resten av kvällen. De var helt rätt för mig i "några promille fasen" men eftersom jag inte behöver dem så ligger de på bordet och undrar vad som ska hända. Det undrar jag med. Tänk om hon tagit dom från någon? Tänk om de var en present till någon annan än mig? Hon sa mitt namn och allt och var väldigt glad när hon gav dom.

Funderar på att sätta ut en sån här annons:
HEJ! Saknar du en partner? Läs någon annan annons! Saknar du glasögon? DINA egna glasögon? Kontakta mig!
"Glasögon tjej"


Sofia var med för första gången med kusin gänget och hon är chockad än idag!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha!

2011-01-03 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0