En blind pojke

En söt liten pojke stod före mig i kön idag. När han hade handlat färdigt så säger han till sin pappa;

Kan vi prata lite med den här kvinnan som kom?
Pappan säger; "nej vi ska gå hem och inte störa " MEN då sa jag att jag gärna pratar med honom. Nästa fråga från lilla pojken var så spontan och alldeles underbar:

Skulle vi kunna kramas. Han frågade så fint och jag blev så rörd och sa:

JA! JAG VILL GÄRNA KRAMA DIG FÖR DU ÄR HELT UNDERBAR! Vi kramades varmt och länge.
Han tackade och sa;

-Du är oxå underbar

Jag sa att han var det bästa som hänt mig idag och han tackade så mycket och önskade god jul. Vid det laget var jag så rörd att jag med mycket darrig röst önskade honom den bästa jul man kan få.
Hans pappa, han och den vita käppen i pojkens hand vandrade vidare...

och lämnade ett möte som jag aldrig glömmer

Kommentarer
Postat av: nona

vackert möte hilst nu vi jul

2010-12-14 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0