Baloo

Huh vad skönt att julen är över! Julmaten känns sååå klar och det var gott med en hamburgare igår!

Vi firar ganska stort med stor familj och släkt och det känns lite som att man firar allas jul.
Med åldern blir man ju mer ego och jag känner att jag skulle vilja fira en mindre jul med bara de närmaste nästa år MEN det kommer jag att hinna glömma och så är vi där ALLA 150 OOO st som surrar, sjunger och är såå trevliga, JOBBIGT att vara trevlig så länge!

Jag gillar juldagen mer än afton för på juldagen samlas bara vi kusiner och har sååå kul och det är en trevlig tradition för då släpper vi loss och är oss själva :)  

Traditioner känns trygga men en del vill man lämna och en del av dom är ju heliga. Verkar kanske töntigt men för mig är KALLE ANKA the man, under julen. Det programmet har alltid varit funnits där, trots bråk och tjabbel vissa jular när en del dricker för mycket så har KALLE alltid levererat julen. Han är en tröst och allt känns för en stund som när man var barn och allt var magiskt.


Min systers och min favorit är Baloo. Han är ju cool! ALLA som samlats i soffan sjunger med i texten;
VAR NÖJD MED ALLT SOM LIVET GER OCH ALLTING SOM DU KRING DIG SER, GLÖM BORT BEKYMMER SORGER OCH BESVÄR!

Det är en text att leva efter
!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill ha mer bilder från jul! :)

2010-12-28 @ 00:44:07
URL: http://sufen.blogg.se/
Postat av: nyfiken

Jaa! Jag vill me se

2010-12-28 @ 13:51:39
Postat av: lovenna

Ja! Jag ska men har ej hunnit tanka ner bilder men det kommer, den ena värre än den andre, promise ;)

2010-12-28 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0