Mumsa på du lille sötis!

Var barnvakt till en liten ängel som prompt ville till godis affären. KUL! Verkligen!
 MEN utmaningen var nyttig för mig! Skulle jag vara starkare än suget efter godis? Vem skulle vinna, suget eller vettet? Det var spännande!

ALLT GODIS STIRRADE PÅ MIG och gjorde mig knäsvag :) 

Det var ju ovanligt men jag var STARK, skippade godis till MIG och sparade 500 kr!

Min lillis var i godis himlen!. Det var kul att göra honom glad!
 Jag blev själv glad av hans godis glädje :)



Han VERKAR njuta av godis! 
Jag är lite nyfiken men luktade bara, ah vilken smaskig doft!
Vilken vacker samling sötisar i påsen!
Önskar dig en MYSIG helg! KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vILKEN PERFEKT REKLAMBILD!

2010-12-30 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0