Nyttigt och gott

Nu är det inte långt kvar och sömmerskan har sytt fast dragkedjan i klänningen. Det betyder att jag inte får gå upp i vikt för då ryms jag inte in i klänningen!!! Nu är jag nyttig!!! Motivationen är hög och jag känner mig nyttig! Mina mellanmål förr:
1: Chips
2:  tre kg godis
3:  fyra hamburgare
4:  1 kg Strips
5: ALLT som gick att hitta som var ONYTTIGT!!! Katastrof!
Konstigt att jag har utsatt mig för sååå mycket onyttigt! Det är vetenskapligt bevisat att om vi är för hungriga så vill hjärnan ha onyttigheter och den viljan vinner ofta över förnuftet. Bromsar lite på onyttigheterna nu genom att äta vettigare!
Målet är inte att gå ner utan att inte gå upp!

Nu är det andra bullar, inga bullar alls! Jag har ju motivation att hålla mig ifrån onyttigheterna för att;
JAG SKA GIFTA MIG OCH VILL FÅ PLATS I KLÄNNINGEN!!!

Vackert! Nyttigt! GOTT på riktigt!  Vilken TUR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0