Utelek



Här sitter jag och leker med mina kompisar. Jag skulle skriva namnet på alla killar som jag varit med på stenar och sen slänga iväg stenarna. Dom hade laddat upp med 17 kg stenar ;)
Det blev inte såååå många... Är ju en ordentlig tjej när det gäller boys... Nå, nuförtiden i alla fall!

Det blev en stunds eftertanke och det slog mig att jag har bra relationer med alla som jag varit tillsammans med. Inga bråk eller annat svammel. SKÖNT!

HON i svart klänning är UTKLÄDD till spådam! MEN hon har lite magiska kunskaper på riktigt!

Mina sista dagar som ogift rullar på. Nervositeten ligger på 12%. Alltså LUGNT, ännu! Det känns HÄRLIGT att jag får gifta mig med mitt livs kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0