The man

Jag trodde jag visste vad kärlek i ett förhållande var innan vi träffades. Upplevde kärlek på många olika sätt men inget kan mätas med dagens dos av kärlek. HAN får mig att må bra samtidigt som jag blir älskad fast jag är en riktig tok-knas-höne-tölp ibland. Drömmen om kärleken är sann o underbar!

Jag har ju ett finskt temperament gömt under lugnet och det blixtrar till då och då... Han säger att det hör till och att han tycker om att det hettar till. BRA för ibland behövs det bara att jag är för länge utan mat så kan jag spränga ett helt kylskåp! OCH Ibland vill jag slänga ut soffan genom fönstret om den är full med grejer... Ja, det vore ju lättare att tömma den men... när det blixtrar till, då slår blixten ut all vett i samma veva...

Han är lugn och busig i skön harmoni och det smittar av sig. Jag har blivit mer harmonisk med livet... MEN ibland blir det åska och då är det bäst för alla andra att bara vänta ut den... Den går snabbt över!



Dessa herrar klär min soffa

Kommentarer
Postat av: bruttan

Söta män i soffan du har :)

2010-08-05 @ 09:41:49
Postat av: Pette

Hallå.

Jag kan se att det är herrar som klär din soffa, & det´klär han BRA, men hela hans längd hade varit fin att se.

'Jag vet ju att han inte slutar där bilden tar slut, jag har hållit upp hans bauta jeans framför mig & dessa räckte nästan ända upp till halsen på mig.

:D

2010-08-05 @ 21:24:36
Postat av: härligt!!!

2010-08-06 @ 16:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0