LYCKOKLÄNNINGEN

Klänningen är nästan klar. Nu börjar det kännas som att det blir bröllop :) Här ser man hur den UNGEFÄR ser ut bakifrån...  Det tillkommer lite av min favoritfärg: VINRÖTT!!!
Har inte haft badräkt sen liten flicka men nu har jag badat i världens största bastu med en bautta badräkt och bland en massa folk. HUH!!! Det trodde jag aldrig skulle hända pga att jag har STORA problem att bada och basta i gemensamma utrymmen!!! VARFÖR?  Ska avslöja en TUNG hemlis... Jag har bacillskräck!?! Därför var det SVÅRT men stället var helt nytt och jag tänkte att 1 gång OK...
MEN det är få som vet om min bacill skräck för jag döljer det bra!!! Berättar mer om den en annan gång!



Det blir inte SVART BH! OCH mer vinrött med...

Kommentarer
Postat av: josse

mahtava!

2010-08-06 @ 00:09:55
Postat av: Hyvä!!!

2010-08-06 @ 16:48:00
Postat av: Nusse

Härlig klänning! Vill se mer! Nyfiken på fronten...

2010-08-09 @ 20:14:28
Postat av: moi

jaa! härligt att vara nyfiken!

2010-08-10 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0