TACK !!!!!!!!!

Denna dag har jag ärligt sagt känt stressen i varje kroppsdel! HUH!

Singel-Josse är SÅ duktig med datorn så hon har trollat fram program annat kul medan hon chattat med 92 st killar samtidigt! BRA DÄR!

Telefonen ringer hela tiden och många brev landar hos oss. SÅ MYCKET UNDERBARA människor det finns!

Jag gjorde en lista på vad jag måste göra idag och det blev 35 st saker jag måste fixa. Dagen gick... Jag och Josse fick gjort en hel del men MYCKET blev kvar. DÅ kom dessa snygga bruttor och gjorde klart för mig vad som egentligen är viktigt just nu:

1: Att vi gifter oss
2: Att det inte gör något att allt inte är perfekt
3: Att det viktigaste är att vi har det trevligt tillsammans och då spelar inget annat någon roll!

Fick ett vänskaps kärleksbrev från Anne, här till vänster. OH! Hon fick mig att landa i det som är det viktigaste. KÄRLEKEN! Vad vore världen utan vänner? INGENTING! Är såå tacksam över att så många varit med på vår kärleksresa!!!


Vem föder före och vad kommer ut?! Så smala och snygga men vad har dom i magen? 47 kanelbullar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0