skål!

SNART händer det! Det blir:
SKRATT, LYCKOTÅRAR, SKÅL och en FEST som ingen glömmer! OH! Vad det känns bra! ÄR ganska stressad över att jag vill hinna göra så mycket ännu MEN tack vare vänner så rullar allt i rätt riktning! Även jag rullar för jag gick ju aldrig ner dom där 10 kg men klänningen passar och jag känner att jag är ok så här.

Jag är beredd på att gråta MEST lyckotårar men jag kommer nog att gråta floder för min syster...
Hon skulle ha hålt tal och  i allt, hon skulle fixat och donat som en vilde. Hon hade dansat mest och bäst på festen och hennes leende skulle värma den kallaste torrisen!

Hon har varit med på ALLT i hela mitt liv. ALLA viktiga händelser! Att gifta sig är en av de största och jag undrar var är hon är nu... Är hon med på något sätt?

Vet att hon vill att jag ska fokusera på den lycka vi lever i tack vare bröllopet. Jag är lycklig! Syster, jag är lycklig! Nu ler hon garanterat...



Här är en härlig vän som skålar i förväg för kärleken! Tack för en häftig happening som hon bjöd oss på!
Det var bad och bastu i världens högsta bastu. UNDERBAR upplevelse! Fräscht och super service!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0