PANIK!

Nu är jag så ARG! Mina skor trycker OCH Hemmet ser ut som som en bomb och jag är hungrig.

 NU känns allt bara skit. JOBBIGT! Stressen KÄNNS O tar över mig och jag får sån ÅNGEST! Huh, det brinner i mig av kaos nu.

Har verkligen vänt upp och ner på mitt hem för att jag vill rensa bort sånt vi inte behöver MEN nu när allt BARA är halvfärdigt och jag ska hitta brud-ro så känns det som en katastrof dag IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!

KAN VI SKJUTA UPP BRÖLLOPET? KAN VI JU MEN VILL JU GIFTA MIG! VILL BARA INTE KOMMA HEM TILL KAOSET SEN!
SKA ÅKA PÅ BRÖLLOPSRESA JORDEN RUNT 7 GÅNGER SÅ JAG SLIPPER HEMMA STÖKET LÄÄÄNGE! HEMMET SKA JU VARA EN FRIZON MEN JUST NU ÄR DET ETT PARADIS MADE OF KAOS!

MIN BLIVAND MAN BARA FIXAR OCH SJUNGER! O DÅLIGA LÅTAR ÄNNU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0