OH!

Allt har rullat på i MYS! Igår samlades våra människor, (ja, de som kunde komma) Det blev bastu, grillning och många sånger och härliga diskussioner.

Stegen går i kärlek och leder fram till HONOM

HAN o JAG BLIR VI! Så sant, härligt, så LYCKA!

ÄLSKAR HONOM, hela han fram och tillbaka, upp och ner och om igen.

LUFTEN är fylld av kärlek och jag har aldrig andats så på allvar som nu.

Lugnet har hittat mig och jag lever bara i LYCKA nu.

Vaknade tidigt fast vi vakade lääääänge igår men vaknade och låg och vilade i LYCKA i några timmar. Ville vara ensam en stund med mina tankar som är så vackra nu.

Mitt sinne, hjärta och mina tankar är så vackra nu och dom heter alla hans namn.

Mitt livs kärlek och jag GIFTER OSS IDAG!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Stort grattis! Jag smygläser din blogg och tycker att du skriver så levande och härligt. :)

2010-08-28 @ 14:39:22
URL: http://anelaj.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis!

2010-08-28 @ 14:40:52
Postat av: Grattis

Hej, varma lyckönskningar önskar vi dig och din kärlek! Hoppas du fortsätter med bloggen även efter detta....

2010-08-28 @ 18:09:16
Postat av: CARRO

VAR VÄRLDEN BÄSTA BRÖLLOP! SÅ GLAD FÖR DIN SKULL MOSTER, KRAMKRAM<3

2010-08-31 @ 10:17:07
URL: http://misskronqvist.blogg.se/
Postat av: lovenna

Hej och TACK för dessa härliga kommentarer. JA jag ska fortsätta med bloggen! KRAMAR

2010-08-31 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0