Möhippa ? ! ?

Nu känns det som att dom är på G. Jag har klurat ut att det verkar bli en möhippa och jag är GLAD över det. Är inte heeelt säker men ganska. Hur kan dom vara så hemliga? Har verkligen försökt klura hit och dit men det är TOP SECRET eller så finns det ingen möhippa. HUH, det är sällan jag är nervös över hur dagen blir men nu VARJE dag.

Är nog lite kontrollfreak... Denna ovisshet gör dagarna extra spännande, härliga och svettiga samtidigt! 

Nu måste jag vara beredd hela tiden och det innebär att jag tex borde städa men min LOVE är bättre på att städa. Jag har sagt att jag letar efter en duktig och pålitlig städare och han har anmält intresse. Jag anställer honom!!! 
Snygg och stilig städare, kan det bli bättre? Jag ska peppa honom, skriva städar ramsor och hejja på honom.
Denna ska jag ramsa till honom imorgon när han städar och jag sitter i soffan:

Hejja, hejja städa på, snabbare kan det ju , vicka ibland på rumpan , så blir det roligare att kolla på! 

Han kommer att säga upp sig! Katastrof!

Kommentarer
Postat av: carro

Hej mosteR:) Hoppas verkligen din möhippa blir oförglömlig(L) Jag hade gärna velat vara med! Men jag tror inte jag har åldern inne heller riktigt.. .Men vi ses på din stora dag, ditt bröllop!! HA DET SÅ BRA, pusskram /carro

2010-08-07 @ 20:26:52
URL: http://misskronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0