Lenita är en barndomsvän

De flesta sprids ut i världen och en del ser man aldrig mer. De finns där när man är liten men väldigt få av dom följer med längs livet. Barndomsvänner... Jag har inte många såna kvar. Nuvarande hjärtevännerna är de som jag själv valt som ung och vuxen. De är lika viktiga på olika sätt, alla vänner som man vill ha i sitt liv. Träffar mina vänner för sällan. Livet älskar dom och tar med dom på tex viktiga jobb o resor.

Dagens vardag rymmer inte lika mycket mys tillsammans som förr. Familjen, jobbet, singel livet och uppdrag tar tid och kräver vila och lugn tillbaka.
Jag förstår det men saknar ofta mina vänner! Det är som att tanka energi när man träffas. Bilen behöver bensin, jag behöver: KÄRLEK, GOD MAT och ÄKTA VÄNNER! o tyvärr är pengar viktigare än jag vill erkänna..
Hon är mer normal än vad hon ser ut att vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0