Möhippan fortsätter!

När vi kom fram till den exotiska skogsplatsen skulle jag i blindo känna på alla för att känna igen vilka som var där. Och jag klämde och kände på alla möjliga ställen och det slog mig att det är svårt att identifiera varandra via händerna. Det var jätte svårt!!! PINSAMT för de var ändå mina fina vänner som jag annars oxå känner och klämmer på :)
Imorgon får du se vilken FIN GRÖN LIMOUSINE jag fick åka. Kan avslöja att det hjälpte att ha en mjuk rumpa på den resan!



Här pågår en seriös kroppsvisitering!

Kommentarer
Postat av: Nusse

Tack för att jag fick vara med och dela din underbara dag! Kram

2010-08-09 @ 20:13:05
Postat av: http://www.lovenna.blogg.se/

Det var en HÄRLIG dag, en LYCKO dag. Tack själv!!!

2010-08-10 @ 10:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0