Fina damer

Här laddar damerna inför kvällen. Den rosa ladyn kan trolla fram vilken frisyr som helst och Josse blommar fram ur sminket. Jag samlar på såna här lyckliga stunder som värmer hjärtat!

Är ledig nu och det är såååå skönt. Tänker på att LYCKO dagen närmar sig. En dag när jag får leva i fantasins vackra värld. Jag behöver BARA älska och vara prinsessa! Längtar och njuter av denna längtan!

Att gifta mig innebär det att:

1: Vi blir ETT (på ett positivt o kärleksfullt sätt)

2
: Att vi förstärker vår familj

3
: Att vi valt varandra på riktigt, att vi är säkra

4:
Att det blir en KÄRLEKS FEST med härliga människor 

5: Att jag får en läcker städare på heltid, gratis ;)



Dom här pumorna hottar upp er! (med fön och vacker sång till att börja med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0