RALLy FÄRD

Har inte suttit på en pakethållare sen LITEN flicka och det är LÄÄÄNGE sen! Efter att ha blivit matat med god mat och champange så hörde jag taxin ticka. ALLA bara väntade på att min lilla, lilla, lilla rumppa skulle sätta sig på hållaren. Försökte protestera lite men sen hoppade jag upp.

Trodde INTE cykeln skulle hålla o var rädd att stackars chauffören inte skulle orka.  MEN cykeln var stark och chaffisen ännu starkare så vi åkte LÅÅÅÅNGT.
Så kul!!!

MEN nog var däcket ganska tomt när vi kom fram... Fick ett skönt underlag som var mjukt och hjärtformat.  MEN nog hade jag nytta av att jag automatiskt har en MJUK bak. Satte mig stabilt och SEN bar det av i 180!  Vi körde till och med om bilar!
(som stod stilla:)


ROLIG färd längs stans sommargator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0